Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
    Казано накратко този тампон предлага ли се без металната част или само с металната При вторият вариант цената му най вероятно ще е около по2
    Няма варианти, това е тампона 23лв е на Birth. 40лв е на Moog т.е. по-истински, но на стар носач не знам дали си струва..
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Момчета, поредната тъпотия! Светна ми бега на таблото и не гасне от две седмици.Долу горе и от тогава се чува едно пристъргване на волана като въртя-не постоянно но на определено положение все едно се търка нещо в пластмаса такова...Може и да си внушавам, че се чува от тогава но... Не мога и да правя диагностика на беговете да видя какво ще каже.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
        Момчета, поредната тъпотия! Светна ми бега на таблото и не гасне от две седмици...
        Добре дошъл в отбора! Начините за действие са няколко. Първият е - задълбочено ровене по датчици, букси, централи, плюс диагностики и чистене на грешки, плюс псувните при следващото светване на лампата. Втори начин - вече писах някъде, че на оригиналното табло на моята бяха лепнали черно тиксо пред въпросния светодиод Третият най-високотехнологичен способ е директното разпояване на диодчето - и това го видях на таблото, което си купих заради километража Четвъртия начин го практикуваме доста хора - просто не му обръщаме внимание. А стърженето на волана няма връзка с лампата според мен.
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • Стърженето го споменах заради лентовия кабел...мислех си да не се е измъкнал, протъркал и не знам още какво може да направи там и в следствие на което да светва лампата.А за диагностика на беговете трябва ли ми друг кабел понеже имам ваг-ком-ски но мисля, че няма да свърши работа.Може и да бъркам де Поне като гледах предния път не можа да се свърже.

          Comment


          • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
            Стърженето го споменах заради лентовия кабел...мислех си да не се е измъкнал, протъркал и не знам още какво може да направи там и в следствие на което да светва лампата.А за диагностика на беговете трябва ли ми друг кабел понеже имам ваг-ком-ски но мисля, че няма да свърши работа.Може и да бъркам де Поне като гледах предния път не можа да се свърже.
            Аз имам такъв кабел, но с превключвател на буксата и на една от позициите се диагностицира и тая система. С обикновения кабел не става. Виж в темата за ФиатЕКУСкан в Общ Технически раздел кои пинове се окъсяваха, за да ползваш твоя кабел.
            Last edited by endeavour; d.m.y г., 09:04.
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • Определено трябва да направиш диагностика и след това вече ще мислиш какво да правиш. Имах една кола, на коята и стържеше волана при въртене, съвсем леко. Като свалих волана един път видях, че има съпротивление точно преди лентовия кабел, което да лъже еку-то.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Колега много е вероятно да ти се е прецакала гривната на волана, мен веднъж ми светна лампата на бега заради разхлабена букса там. Свали пластмасите около волана, на два болта са и разгледай какво е положението.
                Лампата обаче няма да изгасне докато не изчистиш грешката, за целта трябва да си преправиш кабела.
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                Comment


                • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                  Момчета, поредната тъпотия! Светна ми бега на таблото и не гасне от две седмици.Долу горе и от тогава се чува едно пристъргване на волана като въртя-не постоянно но на определено положение все едно се търка нещо в пластмаса такова...Може и да си внушавам, че се чува от тогава но... Не мога и да правя диагностика на беговете да видя какво ще каже.
                  Най-добре направи диагностика и виж къде е проблема, отстрани го и накрая изчисти грешките.

                  К - линията на ербег централата излиза на 3-ти пин. Трябва само да осигуриш връзката между пин 7 от конектора на кабела и пин 3 от конектора на колата.

                  Т.е - да постигнеш схемата:



                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Така готов съм със запояването и диагностиката.Тия 3 грешки се появиха.ФиатЕкуСкана обаче не искаше да работи и само МултиЕкуСкан свърши работа.Изтррих грешката и подавах няколко пъти контакт, палих и гасих и за сега я няма пък да видим до кога.Предполагам, че скоро пак ще светне но ...



                    Предния път като я закачах да видя дали всичко е ок преди 2 седмици - беше набила грешка 0101 за дебитомера.Та сега хвърлих един поглед и нямаше грешка.Пуснах да видя колко волта показва и си седи 2,93V и не се мени и подаване на газ(мени се де ... до 2,94-5V). Та въпроса ми е на студен двигател ли го прави това и като загрее вече си се оправя или нещо не му е наред.До колкото си спомням пишеше, че данните били непостоянни.
                    Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 12:23.

                    Comment


                    • За грешките по ербега те съветвам да почистиш буксата на централата. Откачи акумулатора преди да пипаш там.
                      За дебитомера направи лог докато караш колата при по-висока скорост.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Log до сега не съм правил.Трябва да видя как става и ще кача файла тука.
                        Централата за бега - тази под жабката предполагам имаш предвид?

                        Comment


                        • Зад ICS - а - най близо до двигателния отсек. Свали долната странична кора откъм пасажерското място и ще я видиш.

                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:53.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Помагайте,не мога да сверя часовника въпреки че откачих буксата на навигацията(една зелена),но пак не ме пуска в меню Settings?

                            Comment


                            • Пробвай да рестартираш ICS - а с откачане на акумулатора за няколко секунди и след като си откачил въпросната букса.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Ще пробвам така и ще видя дали ще стане иначе друго няма откаква да е?

                                Comment

                                Working...
                                X